
Od nového roku rozšiřujeme naše služby také o tvorbu a správu webů na redakčním systému Wordpress. Wordpress je podle všeho nejpopulárnějším řešením pro redakční systém - tedy vlastní správu internetových stránek.

Každý web potřebuje obrázky. Lidé v prvních okamžicích vnímají hlavně vizuální prvky a proto je to velmi důležité téma. Obrázky dělají image vašeho webu a důležitý prvek, který vám pomůže zákazníka zaujmout a udržet ho na svém webu. Obrázek udrží pozornost a motivuje k prvnímu kroku - aby začal číst a vnímat váš obsah.

Pro uživatele, kteří začínají pracovat s eshopem, který je postaven na Prestashop 1.7 jsme připravili rychlý náhled do toho co najdou v administraci svého eshopu Prestashop. V dalších dílech budeme doplňovat detailnější pohled například na nastavení která můžete udělat a vylepšit si SEO svého eshopu. Jak pracovat s obrázky nebo co vše je důležité při vkládání zboží do eshopu.

V tomto videu najdete návod, jak své zboží na Prestashopu rozšíříte o varianty / atributy jako jsou například velikosti nebo barvy.

Díky online schůzce můžete ušetřit mnoho času a zároveň mnohem lépe vyřídit některé potřeby. V mé profesi, kterou je Tvorba stránek je to typické, ale online schůzka se díky opatřením stala součástí života mnoha z nás. Nejen v práci se online schůzka stala běžnou věcí, ale i děti se musely naučit pracovat online prostředím. Pojďme se podívat, jaké jsou možnosti.

Prestashop je velmi oblíbené a také velmi kvalitní řešení pro provoz eShopu. Pokud s Prestashopem začínáte, pak pravděpodobně uvítáte jednoduchý návod jak přidávat nebo editovat zboží na Váš eshop. Ve videu v tomto článku Vám ukážu na jednoduchém příkladu, jak je to jednoduché. Uvidíte, že přidat na eshop další položku zvládne každý.

Vaše nejdůležitější služba nebo produkt musí mít svou "vychytanou stránku". Co nejlépe popište svůj produkt z pohledu zákazníka, ale i z pohledu Google. Když tyto dva rozdílné pohledy sladíte, pak uspějete.

Landing page si představte trochu jako plakát, který rozvinete zákazníkovi před oči ve správnou chvíli. Dejte na něj to nejpoutavější s možností rychlé reakce a strýček Google i zákazníci budou mít radost. Představte si, že prodáváte například koloběžky a na ty chcte zákazníka nalákat. Na svých stránkách ale máte spoustu dalšího zboží nebo služeb.