Online marketing Blog
Jak zvládnout podnikání online? Máte web nebo eShop a chcete být více vidět?
Články, tipy, rady a návody pro všechny, kdo chtějí na internetu úspěšně podnikat a chtějí svůj digitální marketing na svých internetových stránkách nebo eShopu dělat co nejlépe.
- Kategorie: Online nástroje a pomůcky
Díky online schůzce můžete ušetřit mnoho času a zároveň mnohem lépe vyřídit některé potřeby. V mé profesi, kterou je Tvorba stránek je to typické, ale online schůzka se díky opatřením stala součástí života mnoha z nás. Nejen v práci se online schůzka stala běžnou věcí, ale i děti se musely naučit pracovat online prostředím. Pojďme se podívat, jaké jsou možnosti.
- Kategorie: Prestashop
V tomto videu najdete návod, jak své zboží na Prestashopu rozšíříte o varianty / atributy jako jsou například velikosti nebo barvy.
- Kategorie: Prestashop
Prestashop je velmi oblíbené a také velmi kvalitní řešení pro provoz eShopu . Pokud s Prestashopem začínáte, pak pravděpodobně uvítáte jednoduchý návod jak přidávat nebo editovat zboží na Váš eShop . Ve videu v tomto článku Vám ukážu na jednoduchém příkladu, jak je to jednoduché. Uvidíte, že přidat na eShop další položku zvládne každý.
- Kategorie: SEO a online marketing
Vaše nejdůležitější služba nebo produkt musí mít svou "vychytanou stránku". Co nejlépe popište svůj produkt z pohledu zákazníka, ale i z pohledu Google. Když tyto dva rozdílné pohledy sladíte, pak uspějete.
- Kategorie: SEO a online marketing
Landing page si představte trochu jako plakát, který rozvinete zákazníkovi před oči ve správnou chvíli. Dejte na něj to nejpoutavější s možností rychlé reakce a strýček Google i zákazníci budou mít radost. Představte si, že prodáváte například koloběžky a na ty chcte zákazníka nalákat. Na svých stránkách ale máte spoustu dalšího zboží nebo služeb.
- Kategorie: SEO a online marketing
První dojem, který uděláte na internetu, je kterákoli stránka z vašeho webu nebo zpráva, kterou jste sdíleli na sociálních sítích. Dokážete v ten moment i své zákazníky zachytit a přivést k sobě? Cílem Online marketingu je dostat se lidem na oči a dovést je za ručičku až k Vám a sdílení je důležitý nástroj, se kterým je třeba pracovat efektivně.