Grafika | Grafické práce a zpracování grafiky na web i pro tisk
Dobře promyšlený marketing a kvalitní grafika velmi výrazně zvyšují Vaše šance na trhu."
Jan Adamec | Webdesigner
Jaké grafické prvky se nejčastěji používají?
Grafické práce | bannery pro OnLine marketing a Internetové stránky
Máte jen pár vteřin zaujmout své zákazníky! Grafický banner a vhodně zvolená grafika Vám v tom může výrazně pomoci.
Lidé mnohem rychleji reagují na grafické prvky, než na čistý text. Využívejte bannery pro lov svých nových zákazníků všude, kde to jen jde.


Logo společnosti | Návrh a vytvoření grafiky loga
Každá společnost vystupuje pod svým jedinečným jménem a ve většině případů se také prezentuje svým logem. Logo by mělo být symbolem, který provází celý marketing firmy. Logo velmi napomáhá k zapamatovatelnosti Vaší firmy nebo značky a proto je velmi důležité zachovat jeho jednoduchost.
Při návrhu loga je potřeba dobře promyslet jak chcete být vnímáni a s čím bude logo spojováno. Mnohdy se od Vašeho loga odvíjí další marketing a vizualizace.
Grafika pro letáky a tiskové materiály
Příprava tiskových podkladu vyžaduje dodržet pravidla a potřeby tiskárny, který bude tisk realizovat. Tomu všemu však předchází navrh letáku, tak aby vyhovoval Vašemu marketingu.


Infografika
Infografika je poměrně mladý, ale velmi důležitý pojem. Znázornění informaci pomocí trefného grafického vyjádření (například podpořené hlavním číselným údajem nebo netypickým grafem) vždy zákazníka zaujme.
Spočítejte si kolik stojí web nebo eshop na míru
Spočítat vstupní náklady je důležité. Připravil jsem pro Vás online kalkulátor ceny webu a eshopu. Ke všem základním vlastnostem webu můžete vybrat i volitelné možnosti a zjisti tak kolik takový web stojí.