| Grafické práce a zpracování grafiky na web i pro tisk

Kvalitní produkt nebo služby potřebují zviditelnit. Zákazníci jsou dnes mnohem pohodlnější a máte jen vteřiny na to abyste je zaujali.

Dobře promyšlený marketing a kvalitní grafika vám výrazně zvyšují šanci na trhu.

Jan Adamec

| Jaké grafické prvky se nejčastěji používají?

| Grafické bannery pro OnLine marketing a Internetové stránky

Máte jen pár vteřin zaujmout své zákazníky! Grafický banner a vhodně zvolená grafika Vám v tom může výrazně pomoci.

Lidé mnohem rychleji reagují na grafické prvky, než na čistý text. Využívejte bannery pro lov svých nových zákazníků všude, kde to jen jde.

Banner Grafické práce | Jan Adamec |
                                    Dejtonaweb.cz

Logo Dejtonaweb.cz | Jan Aadmec |
                                    Dejtonaweb.cz

| Logo společnosti

Každá společnost vystupuje pod svým jedinečným jménem a ve většině případů se také prezentuje svým logem. Logo by mělo být symbolem, který provází celý marketing firmy. Logo velmi napomáhá k zapamatovatelnosti Vaší firmy nebo značky a proto je velmi důležité zachovat jeho jednoduchost.

Při návrhu loga je potřeba dobře promyslet jak chcete být vnímáni a s čím bude logo spojováno. Mnohdy se od Vašeho loga odvíjí další marketing a vizualizace.


| Letáky a tiskové materiály

Příprava tiskových podkladu vyžaduje dodržet pravidla a potřeby tiskárny, který bude tisk realizovat. Tomu všemu včak předchází navrh letáku, tak aby vyhovoval vašemu marketingu.

Nechte si připravit návrh letáku
Infografika | Jan Adamec |
                                    Dejtonaweb.cz

Infografika | Jan Adamec |
                                    Dejtonaweb.cz

| Infografika

Infografika je poměrně mladý pojem, ale je velmi účinná. Znázornění informaci pomocí trefného grafického vyjádření (například podpořené hlavním číselným údajem nebo netypickým grafem) vždy zákazníka zaujme.