Internetová reklama na Google, Facebook nebo Sklik

"Internetová reklama je účinný nástroj s okamžitým výsledkem. Ze dne na den Vám vzroste návštěvnost, objednávky a poptávky - web Vám začne vydělávat."

Jan Adamec | Webdesigner

Připravíme Vám reklamu na internetu tak, aby Vám přinášela zisk.

Jaká reklama se vyplatí?

Nejúčinnější je reklama na Google a reklama na Facebooku, ale jsou i další jako Seznam a jiné cesty.

Je potřeba zvážit jak velký máte rozpočet na reklamu a podle toho se rozhodnout pro jednu, dvě nebo i více kampaní. Menší investici nemá smysl rozdrobit na různá média, když můžete s rozumem získávat zákazníky z jednoho zdroje.

Co je PPC reklama?

Zkratka PPC - Pay per Click.  Platíte jen za proklik = Vaše reklama se zobrazí tisícům zákazníků, ale Vy platíte pouze za ty zákazníky, kteří kliknou na Vaši reklamu a přijdou na Vaši cílovou webovou stránku.

Internetová reklama | online marketing


Napište nám, pomůžeme Vám získat nové zákazníky díky reklamě

Chci reklamu


Jak s internetovou reklamou začít?

Měli byste znát svého zákazníka. Jak hledá vaše služby?

  • Jak vás zákazníci hledají? Co zadávají do vyhledávače, když chtějí vaše zboží nebo služby?
  • Kdo je vlastně Váš zákazník a jakou řečí je na něj potřeba mluvit, abyste ho zaujali? Technicky, energicky, mnoho detailů, ...?
  • Jaké důvody vedou zákazníka ke hledání?
  • V jaké se nachází situaci, když hledá?

    To společně prodiskutujeme a my podle toho připravíme vaši internetovou reklamu.

Co chcete nabídnout a získat? Stanovit cíle reklamy

Co chci aby se stalo, když na mé stránky někdo přijde?
Potřebuji nějaké informace od návštěvníka?
Jsou informace na webu pochopitelné i pro laika?
Čím ho chci získat?


Nezávazný rozpočet internetové reklamy

Neváhejte nám poslat své požadavky. Získáte tím zdarma a nezávazně přehled a ceny za Internetovou reklamu. Ozveme se vám, prodiskutujeme vaše potřeby a vy se pak rozhodnete, zda naše služby využijete

Napište heslovitě co bude obsahem Vaší reklamy
Prosím napište nám jednoduše co potřebujete.

Co vám reklama na internetu přinese?

Toto je první a nejdůležitější otázka, na kterou si musíme odpovědět. Je potřeba mít jasno v tom, co je cílem vaší investice do online reklamy na internetu. Nejčastější příklady cílů:

  • Nové objednávky na eshopu

  • Vyplněný formulář pro objednání vaší služby

  • Zvýšení počtu nových návštěv na vašem webu

  • Noví odběratelé nebo získávání nových kontaktů

Cíle musíme umět definovat a následně je umět změřit. Dívejte se na internetovou reklamu jako na investici. Když investujete 1000 korun do digitálního marketingu - kolik očekáváte, že se vám vrátí se ziskem, že ano?

Takové cíle reklam potom dokážeme měřit a sledovat jak se nám je daří dosahovat. Budete mít k dispozici Dashboard, ve kterém můžete sledovat jak jsou vaše peníze investovány a jakých výsledků vaše online kampaně dosahují

 

Jakou zvolit internetovou reklamu?

Reklama na Google

Internetová reklama na Google - PPC reklama

Je to nejsilnější vyhledávač a má rozsáhlou obsahovou síť. Obsahová síť je prostor v internetu kam může Google umístit své reklamy. Díky Google můžete oslovit celé spektrum zákazníků. Dá se říci, že vyhledávání na internetu je z 80% právě vyhledávání na Google.

Výhody reklamy na Google:

  • Když zákazník hledá Vaše klíčové slovo, pak je v ten moment připraven nakoupit váš produkt, službu nebo informace - V tu chvíli to opravdu chce a Vy máte největší šanci.
  • Primární zdroj hledání většiny užiatelů
  • Rozsáhlá obsahová síť - prostor napříč celým internetovým prostředím, kde se může zobrazit Vaše reklama
  • Kvalitní nástroje pro digitální marketing, remarketing a optimalizaci kampaně
Chci reklamu na Google
Reklama na Facebooku

Internetová reklama na Facebooku - PPC reklama

Internetová reklama na Facebooku je super účinný nástroj. Díky umělé inteligenci a masivnímu využívání Facebooku dokážeme precizně cílit reklamu na správné zákazníky. Má asi nejpropracovanější nástroje jak docílit nejlepšího efektu za nejlepší cenu. S Facebookem doporučujeme vždy začít - vyplatí se to.

Výhody reklamy na Facebooku:

  • Skoro všichni uživatelé internetu jsou na Facebooku a tráví tam mnoho času
  • Zákazník vás ani nemusí hledat a vy mu můžete před oči nabídnout svou reklamu - cílit svůj online marketing
  • Na Facebooku můžete svou reklamu ukázat velmi dobře vybrané skupině uživatelů. Specifikovat své zákazníky můžete jak na region, tak na jejich zájmy, chování, ...
  •  Facebook mnohdy bývá levnější cestou
Chci reklamu na Facebooku
Reklama na Seznamu | Sklik

Reklama na Seznamu - PPC reklama

Portál a vyhledávání na seznam.cz je u nás stále populární je spousta specifických zákazníků, kteří preferují reklamu na seznamu. My doporučujeme reklamu na seznamu jako doplnění kampaně - asi by neměla by být hlavní kampaní.
Formy kampaně zvolíme společně. Vybereme podle vašich cílů a také podle oboru, ve kterém podnikáte. Každý obor má své specifické zákazníky a jejich chování ovlivňuje to, kde nejlépe zákazníka oslovíme.

Chci reklamu na Seznamu

Kolik stojí PPC reklama na internetu?

Investice do internetové reklamy se skládá ze dvou složek.

Jak velký budget pro PPC reklamu

První složka je samotná cena za přivedené zákazníky. Říkáme jí Budget pro reklamu. Vynaložené peníze se dají jednoduše přepočítávat na konkrétní výsledek kampaně jako například:

  • Kolik Kč mě stojí jedna poptávka?
  • Kolik musím vynaložit na jeden prodaný produkt?
  • Kolik stojí jeden nový návštěvník na webu?
  • Kolik stojí jeden odběratel Facebook stránky?
  • Velikost budgetu se často řídí podle sezóny obchodu a dalších faktorů

Příprava a vedení PPC kampaně

Druhá složkou je čistě cena za naši práci na kampani.

  • Připravíme pro vás vše potřebné, aby kampaně běžely a umísťovaly se tam kde mají, aby fungovala správně fakturace a abyste měli přehled - Dashboard a reporting. To je cena za “Přípravu kampaně”.
  • Budeme se průběžně starat o to, aby se reklamy zobrazovaly těm správným zákazníkům za minimální ceny s maximálním efektem. V průběhu kampaně je potřeba stále rozšiřovat reklamní sestavy. Využívat všech možností které Google a Facebook nabízí. To je pravidelná měsíční cena za “Vedení kampaně”
  • Dopředu se dohodneme na časovém rozsahu naší práce
  • Příklad ceny kampaně:
    • Budget pro reklamu do 10.000,-Kč /měs
    • Příprava jedné kampaně: 3 hod = 3x 590,- = 1770 / kampaň / jednorázově
    • Vedení kampaně při tomto Budgetu: 1 hod./týdně = 2360,- / měsíc
      Podle rozsahu kampaní domlouváme potřebný čas na vedení kampaně předem (minimum je 2 hod./ měsíc)

Chci reklamu na internetu