CRM zdarma | Hubspot | dejtonaweb.cz

Jako mnozí z Vás, kdo pracuje s více zákazníky, tak přijde chvíle, kdy je potřeba všechny informace, poznámky, úkoly a další potřeby nějak lépe zorganizovat. K tomu slouží CRM systém - Customer Relationship Management. Jinými slovy řízení vztahů se zákazníky.

Pro mě byla spouštěčem hlavně potřeba lépe zorganizovat úkoly k jednotlivým zákazníkům ve chvíli, kdy u jednotlivých zákazníků bylo rozpracováno více témat. V mém případě je to tvorba webů a eshopů a pokud se zákazníkem řešíte více projektů, pak se úkoly začnou míchat.

Pak tu byla téaké potřeba uchovat si spoustu poznámek ať už to technické poznámky nebo to co jste si při posledním jednání domluvili. Ano, všechno se to dá řešit pomocí různých nástrojů, které jsem rád využíval jako například, Evernote - skvělý na poznámky, všechny služby Google, Asana na úkoly a tak dále.

Pak jsem dostal tip na Hubspot.com - říkal jsem si "Neuvěřitelný". Stále využívám jen free verzi a tolik mi to pomáhá v mé práci, že mě vyloženě rozčiluje, že jsem to neznal dříve. Proto vám chci Hubsport také doporučit - z vlastní zkušenosti.

V čem mi HubSpot pomáhá?

  • Organizace kontaktů:
    • Správa kontaktů jednotlivých osob
    • Přiřazení kontaktů k organizaci
    • Synchronizováno s Google kontakty - super
  • Projekty / témata:
    • U každého zákazníka si otevřu Deal (klidně tomu říkejme Projet, Obchod nebo Téma) Například řeším u jednoho zákazníky 2 weby, tak mám otevřené 2 Projekty (Dealy), abych si mohl roztřídit úkoly, termíny, schůkzky atd. 
  • Úkoly:
    • Každý úkol přiřadím k projektu, kterého se týká
    • U každého Projektu nebo kontaktu pak vidím jaké úkoly u něho řeším
  • Poznámky:
    • Poznámky opět mohu přiřazovat k projektům a kontaktům, organizacím
  • Meetingy
    • Rovnou z projektu nebo kontaktu můžete vytvořit schůzku a odeslat na kontakty které se týkají daného téma
    • Hned se to synchronizuje s Google kalendářem
  • Rezervační systém zdarma
    • Přímo do vašeho Google kalendáře můžete nabídnout možnost rezervovat si s vámi schůzku (jako třeba zde)
    • Vše si propojíte s webem a nebo jen nabídnete odkaz, kde si mohou zákazníci termín rezervovat
  • Tracking:
    • Můžete ke svým zákazníkům automaticky zaznamenávat emailovou komunikaci
    • Telefonní a online hovory
    • Pozor, dokonce můžete zaznamenávat co si prohlíželi na Vašem webu
  • Chat
    • Můžete si na Váš web přidat chat - přímo komunikujete a pokud je to váš zákazník v adresáři, pak se k němu všechna komunikace zaznamená a máte přehled.
  • Práce v týmu
    • vše zmíněné (úkol, schůzka, zákazník, ...) můžete přiřazovat uživatelům - členům týmu - kdo se o to má starat - super.

 

No a je tu ještě spousta dalších možností a to jsem mluvil pouze o Free verzi. Můžete ale jít dál a využívat dalších placených nástrojů pro marketing, kampaně, ..... 

Sami můžete vyzkoušet na Hubspot.com. Pokud byste potřebovali pomoc, tak jen vyberte termín (rezervace přes Hubsport) konzultace