To co budete nejčastěji potřebovat ke své práci budou články a kategorie. Základem dobrých internetových stránek je kvalitní obsah, kterému rozumí Vaši zákazníci. Je důležité, aby byl obsah vašeho webu přehledně rozdělený a srozumitelně podaný. Obsah je to, co z vašeho webu udělá hledanou stránku.

Joomla menu | základy používání redakčního systému Joomla

Co budete používat nejčastěji? | OBSAH

Články je potřeba dobře třídit do kategorií, které by měly být dopředu promyšlené. Kategorie by měly reprezentovat logickou strukturu témat, o kterých na Vašem webu píšete. Základní strukturu nemusíte mít nijak složitou - záleží na tom, co chcete na webu prezentovat. Kupříkladu na webu , kde se teď nacházíte, jsem vytvořil kategorie pro téma článků takto:

Online nástroje a pomůcky

Tato kategorie obsahuje články, které se mohou hodit každému, kdo pracuje s jakýmkoli webem a snaží se poradit si s online světem. Je to taková univerzální kategorie pro články, které pomohou si usnadnit práci u počítače.

SEO a Online marketing

Tady najdete články, které se týkají propagace Vašeho webu na internetu. optimalizace pro vyhledávače ( SEO ) by Vás mělo provázet stále, pokud chcete uspět v online businessu. Internetová reklama je cesta jak předběhnout ostatní, dostat se na oči i těm, kteří o vás ještě neslyšeli a získávat nové zákazníky, odběry, objednávky, ... Placená reklama má mnoho forem a pro orientaci mají sloužit články v této kategorii.

eShop | Prestashop

Je mnoho různých "strojů" na kterých je postaven váš eShop . Pro své zákazníky stavím eShop na základech systému Prestashop. Kategorie je tu proto, abych mohl rady, tipy a návody umístit na jedno místo, kde si mohou uživatelé nasbírat inspiraci a nějaké znalosti.

Redakční systém Joomla

Téma v této kategorii, jak už název napovídá, se týká právě uživatelů, kteří mají své internetové stránky postaveny na základech Joomla. Jsou tu rady, postupy upozornění. Většinou takové články vznikají na základě častých dotazů mých zákazníků. To co zajímalo jednoho, bude jistě zajímat i další a vřele doporučuji takto informovat i Vaše zákazníky.

"Struktura kategorií je opravdu důležitá. Popište své kategorie, udělejte sobě, vyhledávačům a svým zákazníkům pořádek v tom, co jim nabízíte za obsah."

Jan Adamec | Webdesigner

 

Co najdete ve video návodu?

Uvidíte základní přehled administrace a to nejdůležitější co budete používat - vytvoření nového článku. Není to jen titulek a text, ale ukážu vám na co nezapomenout z pohledu SEO - ať Vašemu článku rozumí i vyhledávače.

Když vstoupíte do administrace redakčního systému Joomla, tak se vám zpravidla ukáže nejprve "Ovládací panel", ve kterém najdete to hlavní co je potřeba pro běžnou práci s Joomla. V levém horním roku uvidíte odkazy pro tvoření obsahu. "Nový článek", "Články", "Kategorie", "Media". Pojďme se na to podívat.....

 

Video návod: Základy Joomla | První pohled do administrace a vytvoření článku


Vyberte z webových služeb

Tvorba webových stránek na míru. Široké možnosti responsivního designu a práce se SEO. Velmi jednoduchá administrace - bude vás bavit přidávat novinky a sdílet je.

Dobře postavený eShop, který má všechny potřebné funkce, bez kterých se při online prodeji neobejdete. Responzivní formát a spousta automatických funkcí a usnadnění práce.

Nemusíte být profesionály v tvorbě internetových stránek a nemusíte investovat každý měsíc vysoké částky, abyste byli úspěšní v online marketingu. SEO může být i zábava a rádi vám pomůžeme zlepšit vaše šance.

Internetová reklama vám přinese okamžitý účinek - nové objednávky, poptávky, návštěvnost. Nabízíme zpracování a vedení online reklamních kampaní na Google, Facebook a Seznamu

Asi nejdůležitější součástí webových stránek nebo eShopu je obsah. Jedině originální tex je pro zákazníky a vyhledávače to pravé a ceněné. Správně napsaný obsah přiláká nové zákazníky a posune vás v žebříčku hledání nahoru.

Cena vytvoření webu je důležitá. Spočítejte si cenu vlastních webových stránek nebo cenu eshopu na míru v online kalkulátoru. Je to nezávazné a zdarma.