
Proč sbírat emaily? Získáte tak nové obchody velmi snadno - následný prodej vám může přinášet i více než 20% nových obchodů a nemusíte se ani moc snažit.
Emailing nebo také Smart emailing je komunikace se zákazníkem prostřednictvím emailu, ale trochu jinak.

Chcete využít potenciál Vašeho webu naplno? Víte co můžete nebo byste měli udělat pro úspěch Vašich webových stránek nebo eshopu? Tady je deset osvědčených tipů co byste neměli minout.
Spuštěním webu Vaše práce nekončí. Naopak, právě tím začíná a záleží jen na Vás, jak se budete snažit a jaký výsledek se dostaví.

Vaše nejdůležitější služba nebo produkt musí mít svou "vychytanou stránku". Co nejlépe popište svůj produkt z pohledu zákazníka, ale i z pohledu Google. Když tyto dva rozdílné pohledy sladíte, pak uspějete.

Landing page si představte trochu jako plakát, který rozvinete zákazníkovi před oči ve správnou chvíli. Dejte na něj to nejpoutavější s možností rychlé reakce a strýček Google i zákazníci budou mít radost. Představte si, že prodáváte například koloběžky a na ty chcte zákazníka nalákat. Na svých stránkách ale máte spoustu dalšího zboží nebo služeb.

První dojem, který uděláte na internetu, je kterákoli stránka z vašeho webu nebo zpráva, kterou jste sdíleli na sociálních sítích. Dokážete v ten moment i své zákazníky zachytit a přivést k sobě? Cílem online marketingu je dostat se lidem na oči a dovést je za ručičku až k Vám a sdílení je důležitý nástroj, se kterým je třeba pracovat efektivně.