Sdílení na sociálních sítích

 

Jak správně marketingově sdílet?

První dojem, který uděláte na internetu, je kterákoli stránka z vašeho webu nebo zpráva, kterou jste sdíleli na sociálních sítích. Dokážete v ten moment i své zákazníky zachytit a přivést k sobě?
Cílem online marketingu je dostat se lidem na oči a dovést je za ručičku až k Vám a sdílení je důležitý nástroj, se kterým je třeba pracovat efektivně."

Jak se dívat na online marketing?

První nejrozšířenější chyba je tvrzení: "Máme to přece na webu"  ...plus pocit, že to stačí. Je to stejné, jako když na nástěnku vyvěsíte fotku vašeho skvělého výrobku a tu nástěnku pověsíte do sklepa a zhasnete za sebou. Druhá taková chyba je přesvědčení, že "Nemusím nic dělat, stačí si zaplatit reklamu". Ta naštěstí aspoň trochu funguje, ale sama o sobě nestačí.

Na online marketing musíme koukat jako na dialog. Vy do internetu sdělujete novinku a očekáváte nějakou reakci, nějakou odpověď. Musíte tedy vědět komu a jak tu novinku sdělit, aby pro něj byla srozumitelná a zajímavá. Na druhé straně musíte také nabídnout srozumitelnou a jednoduchou formu odpovědi nebo reakce. Jedině tak se může uzavřít kruh dialogu. Celý ten kruh rozjíždí sdílení...

Jak správně sdílet?

Opět jedna častá chyba: "Dám na Facebook pěknou fotku a napíšu do příspěvku, jaký máme skvělý výrobek". No a teď, zákazníku, najdi si ten příspěvek, a když už ho najdeš, tak si pak najdi nějakou cestu, jak zjistit, kde ten skvělý výrobek sehnat. 

Tak tahle ne! Zákazník musí vše dostat naservírované pod nos na stříbrném talíři a do ruky mu dáte i vidličku.

Takže jak správně postupovat při sdílení?

1) Udělejte si "Vychytanou stránku". Připravte na svém webu stránku, na které ukážete nejprve ty věci, které zákazníkovi dají ten správný užitek - to co hledá, co mu opravdu pomůže nebo to, co fakt chce. Přidejte kvalitní originální fotky a detailní popisky klidně šoupněte někam dolů - k nim se pak dostane, až když ho zaujmete.
Co je velmi důležité? Nechte stále na očích jasně viditelné motivující tlačítko k akci -> napsat, zaregistrovat, koupit, ohodnotit .... cokoli, co povede k odpovědi nebo reakci.

2) Jak vypadá odkaz vaší "Vychytané stránky" při sdílení? Sdílený odkaz musí mít správně definovány 3 věci: titulek, popis a obrázek (nebo lépe banner). Ověřit si svůj odkaz můžete třeba zde: Sharing Debugger (Moji zákazníci mají pohodlný nástroj na ladění odkazu součástí administrace internetových stránek)

3) Jdeme sdílet. Máte FB stránku společnosti nebo na dané téma? Pokud ne, tak je třeba ji vytvořit a snažit se ji mít plnou informací. Zde umístíme první sdílení.

Sdílíme zásadně odkaz na vaši "Vychytanou stránku". Pokud někoho na Facebooku zaujme to, co jste právě světu sdělili, tak kliknutím na tento příspěvek přichází na váš web. Přichází na vaši "Vychytanou stránku" s tlačítkem pro reakci. Máte šanci zákazníka zachytit, požádat třeba o email, dát mu na oči Chat, aby se mohl zeptat .... Pokud byste sdíleli jen fotku, nebo jen text (žádný odkaz), tak se prostě nic nestane a vy se ani nic moc nedovíte (kromě informace o počtu lajků)

4) Sdílíme dál. Vyhledejte nebo dokonce vytvořte si skupiny, ve kterých se diskutuje o stejném nebo příbuzném tématu. Reagujte na diskuse a komentáře. Do odpovědí opět přidávejte odkaz na vaši vychytanou stránku.

5) Využijte ke sdílení nejen Facebook, ale i Twitter, Instagram, fóra, diskuse, ...

6) Pokud se rozhodnete pro reklamu nebo propagaci příspěvku, pak opět směřujte proklik zase na stejné místo - na "Vychytanou stránku" na vašem webu

Díky měření návštěvnosti například Google Anylytics pak můžete zjistit, jak úspěšně jste si počínali. Díky tlačítku na stránce také budete vědět jak zákazníci reagovali a zda to přineslo ten potřebný efekt.

Na co nezapomenout?

  • Nejprve musíte zaujmout a vyvolat zvědavost či potřebu až potom zahlcujte detaily
  • Zkuste více variant jak poutavě popsat to samé - testujte
  • Když budete mít svou FB stránku s odběrateli, je to rychlá cesta jak dostat informaci k příznivcům
  • Zkontrolujte svůj odkaz a nalaďte titulek, popis a obrázek k dokonalosti - to je ten první dojem
  • "Vychytaná stránka" = Landing page - takových budete potřebovat plný web


Dejtonaweb | Jeden partner pro celý online marketing

tvorba webu

Připravíme Vám webové stránky nebo eshop podle Vašich představ s nadstandardními SEO nástroji. Tvorba webových stránek na míru. Široké možnosti responsivního designu Vašeho webu a práce se SEO.

tvorba eshopu

Tvorba eshopu, který má všechny potřebné funkce, bez kterých se při online prodeji neobejdete. Responzivní formát eshopu a spousta automatických funkcí a usnadnění práce.
Vytvoříme Vám eshop a provedeme Vás vším co je třeba pro online prodej.

reklama na internetu

Internetová reklama Vám přinese okamžitý účinek - nové objednávky, poptávky, návštěvnost. Nabízíme zpracování a vedení online kampaní na Google, Facebook, Instagram a Seznamu. Online marketing je velmi důležitá součást Vaší práce ať děláte cokoli.

Copywriting

Asi nejdůležitější součástí webových stránek nebo eShopu je obsah. Originální text je pro zákazníky a vyhledávače to pravé a ceněné zlato. Optimální množství správně napsaného obsahu na Vašem webu přiláká nové zákazníky a posune Vás v žebříčku hledání dopředu.

SEO | Optimalizace pro vyhledávače

Nemusíte být profesionály na optimalizaci webu a tvorbu webových stránek a nemusíte ani investovat každý měsíc vysoké částky, abyste byli úspěšní v online marketingu. SEO může být i zábava a rádi Vám pomůžeme zlepšit Vaše šance.

Správa webu

Máte vlastní web a potřebujete provádět změny nebo vylepšení? Postaráme se o správu webu a posuneme jeho možnosti o kousek dál. Dlouhodobá správa webu nebo jednorázové úpravy dle potřeby.

Konzultace webu a eshopu, konzultace SEO

Jak zlepšovat pozice na Google? Jak na SEO? Kde a jak na webu upravit texty? Jak na eshopu nastavit...? Spousta otázek, které se dají řešit v krátkých Online konzultacích nebo individuálním proškolením.
Konzultace webu nebo eshopu Vám usnadní práci a ušetří čas.

Cena webu, kalkulátor ceny webu

Kolik stojí web nebo eshop? Ceny za veškeré naše služby vycházejí z času potřebného na zpracování. Vždy budete dopředu vědět cenu zpracování.
Můžete také zkusit kalkulátor ceny webu nebo eshopu. Máme nízké ceny a velmi transparentní výkaz práce.

Vlastní doména a emaily | hosting webu

Zajistíme Vám vlastní internetovou adresu, emaily a hosting - potřebný prostor pro Vaše stránky. Zajišťujeme dostatek prostoru a ideální nastavení jak pro web, tak pro provoz eshopu.
Postaráme se o všechna potřebná nastavení a registrace hostingových a doménových služeb.

 

Kontaktujte nás, probereme Vaše plány a nápady. Velmi rádi budeme Vaším partnerem ve všech oblastech online marketingu