Analýza klíčových slov | Dejtonaweb.cz

Co je analýza klíčových slov?

Analýza klíčových slov je nástroj, který přináší informace o tom, jaká klíčová slova jsou nejpoužívanější při hledání zboží a služeb ve vašem oboru.

Díky dobré analýze klíčových slov můžete také zjistit jak se klíčová slova pohybují na žebříčku hledanosti. To vám pomůže správně a chytře připravit a nasměrovat internetovou reklamní kampaň a SEO Vašeho webu. Jak? Musíte je zapracovat je do textů, titulků a metadat Vašich webových stránek.

Nečekejte od nás líbivé prezentace, ale použitelné informace, jednoduché shrnutí a doporučení. Samozřejmě může být i zapracování výstupů do webu nebo kampaně.

Na co a kdy potřebuji analýzu klíčových slov?

Analýzu klíčových slov potřebuje každý, kdo chce svůj web posouvat ve výsledcích hledání dopředu a to buď přirozeně (SEO) nebo placenou reklamou (nejčastěji PPC reklamou)

 

Co jsou klíčová slova?

Jednoduše řečeno - klíčová slova, jsou slova a spojení, která hledající zákazníci na internet zadávají do vyhledávače. Na tyto slova následně vyhledávač (např. Google) vybírá ten nejzajímavější výsledek a ten pak zobrazí v seznamu hledání.


1) Analýza klíčových slov pro SEO

Každá jednotlivá stránka, každá jednotlivá url adresa, která se vyskytuje na vašem webu se vlastně chová jako samostatný jeden web. Stejně na to kouká i vyhledávač. Google si přečte vše co potřebuje: titulky, metadata, obsah, obrázky, alty…. a hledá shodu s klíčovým slovem, které hledající uživatel napsal do vyhledávače.

Z analýzy se dozvíte, která klíčová slova a spojení jsou velmi hledaná, která mají smysl a opravdu je uživatelé používají. 

Ta je potom potřeba pečlivě zapracovat do každé Vaší stránky, která s hledaným klíčovým slovem souvisí. A samozřejmě vytvářet na vašem webu nové Landing pages, která budou na klíčová slova zaměřena.

 

V analýze uvidíte dva hlavní parametry, které by vás měly zajímat:

  • Hledanost: číslo říká kolikrát za měsíc někdo hledá takové slovní spojení
  • Index Google: čím vyšší je toto číslo, tím větší je konkurence - tím více výsledků má Google k dispozici jako odpověď

Co z toho vyplývá?

Ideální cesta je nalezení klíčových slov, která jsou často hledaná a vyhledávač má na ně málo zaindexovaných stránek s relevantní odpovědí.

Taková data z Analyýzy klíčových slov získáte a můžete se pak pustit do příprav Landig pages na daná klíčová slova. Toto Vám posune stránky vpřed.


2) Analýza klíčových slov pro reklamu na internetu

Ve chvíli kdy se chystáte inzerovat na internetu, je analýza klíčových slov doslova nutností - ušetříte čas a peníze. Jak to?

 

Klíčová slova pro PPC kampaň

Analýza klíčových slov pro PPC kampaň Vám řekne:

  • Jaká klíčová slova jsou nejčastěji vyhledávána a jaká spojení zákazníci používají
  • Jakými klíčovými slovy takzvaně “nakrmit” svoji reklamní kampaň, aby internetová reklama měla smysl

Získáte tak velmi dobrý přehled co smysl má a co ne.

 

Reklamní texty pro PPC reklamu - hackněte konkurenci

Z analýzy zjistíte na jaké titulky, texty a na jaká klíčová slova zaměřila svoje reklamy Vaše konkurence. 

Nekopírujte! Poučte se a inspirujte.

Když budeme dobře pracovat s tou spoustou informací, tak můžeme připravit internetovu reklamu velmi dobře a chytře naladěnou přesně na Vaše cílové zákazníky. 


Kolik stojí analýza klíčových slov? | Cena analýzy klíčových slov

Cena analýzy se odvíjí od rozsahu Vašich služeb a vašeho webu, ale dá se říci, že začíná od necelých 2000,- Kč.
Chcete li se zaměřit na jednu službu bude potřebný čas na analýzu menší, než když budeme prohledávat vše co na webových stránkách prezentujete.
Cena vychází z času potřebného na analýzu, který dopředu odhadneme a podle toho potom stanovíme cenovou kalkulaci.

Příklady cen analýzy klíčových slov:

Malá analýza klíčových slov:

  • Vyberete například jednu službu a chcete analýzu, na základě které potom budete ladit SEO stránky související s touto službou
  • Taková analýza nám zabere cca 3 hod = 3x 590,-Kč/hod = 1770,-Kč

Základní analýza klíčových slov webových stránek

  • Chcete projít celý web a Vaše služby jako přípravu na zlepšování SEO
  • Záleží na velikosti webu, ale potřebný čas se bude pohybovat mezi 3 až 8 hodinami a to je 2 až 7 tisíc Kč

Analýza pro přípravu internetové kampaně

  • Je základní analýza rozšířená o informace jak inzeruje konkurence a čas se pohybuje v podobném rozsahu od 5 hod. a více podle rozsahu Vaší inzerce, ale to vždy odhadneme dopředu než se do toho pustíme.


Mám zájem o Analýzu klíčových slov

Na základě informací, které dostaneme a případně z další naší diskuse Vám nejprve odhadneme potřebný čas a cenu analýzy klíčových slov.

Toto zpracování je zdarma - jedná se o diskusi a přípravu k rozhodnutí, zda využijete našich služeb.