Internetová reklama na Facebooku a na Google

" Internetová reklama je účinný nástroj s okamžitým výsledkem. Ze dne na den vám vzroste návštěvnost, objednávky a poptávky - web vám začne vydělávat."

Jan Adamec | Webdesigner

Internetová reklama má vydělávat !

Připravíme vám kampaň tak, aby vám přinášela zisk.

Co vám Internetová reklama přinese?

Toto je první a nejdůležitější otázka, na kterou si musíme odpovědět. Je potřeba mít jasno v tom, co je cílem vaší investice do reklamy na internetu. Nejčastější příklady cílů:

  • Objednávky na eShopu

  • Vyplněný formulář pro objednání služby

  • Počet návštěv na webu

  • Počet odběratelů nebo získaných kontaktů

Cíle musíme umět definovat a následně ho umět změřit. Dívejte se na internetovou reklamu jako na investici. Když investujete 1000 korun - kolik očekáváte, že se vám vrátí?

Takové cíle potom dokážeme měřit a sledovat jak se nám je daří dosahovat. Budete mít k dispozici Dashboard, ve kterém můžete sledovat jak jsou vaše peníze investovány a jakých výsledků vaše kampaně dosahují

Jaká reklama se vyplatí?

Velmi záleží na tom co chcete inzerovat, ale zkušenosti napovídají, že nejúčinnější reklamní média jsou Facebook a Google, ale jsou i další jako Seznam a jiné cesty.

Dále je potřeba zvážit jak velký je rozpočet na reklamu a podle toho se rozhodnout pro jednu, dvě nebo i více kampaní. Tak například při menší investici nemá smysl rozdrobit peníze na všechna média, když můžete s rozumem získávat zákazníky z jednoho zdroje.

Internetová reklama | online marketing


Napište nám, pomůžeme vám vydělávat peníze díky internetové reklamě


Jakou zvolit internetovou reklamu?

Internetová reklama na Google

Je to nejsilnější vyhledávač a má rozsáhlou obsahovou síť. Obsahová síť je prostor v internetu kam může Google umístit své reklamy. Díky Google můžete oslovit celé spektrum zákazníků. Dá se říci, že vyhledávání na internetu je z 80% právě vyhledávání na Google.

Internetová reklama na Facebooku

Internetová reklama na Facebooku je super účinný nástroj. Díky umělé inteligenci a masivnímu využívání Facebooku dokážeme precizně cílit reklamu na správné zákazníky. Má asi nejpropracovanější nástroje jak docílit nejlepšího efektu za nejlepší cenu. S Facebookem doporučujeme vždy začít - vyplatí se to.

Reklama na Seznamu

Portál a vyhledávání na seznam.cz je u nás stále populární je spousta specifických zákazníků, kteří preferují reklamu na seznamu. My doporučujeme reklamu na seznamu jako doplnění kampaně - asi by neměla by být hlavní kampaní.
Formy kampaně zvolíme společně. Vybereme podle vašich cílů a také podle oboru, ve kterém podnikáte. Každý obor má své specifické zákazníky a jejich chování ovlivňuje to, kde nejlépe zákazníka oslovíme.

kolik stojí reklama na internetu?

Investice do internetové reklamy se skládá ze dvou složek.

Budget pro reklamu

První složka je samotná cena za přivedené zákazníky. Říkáme jí Budget pro reklamu. Vynaložené peníze se dají jednoduše přepočítávat na konkrétní výsledek kampaně jako například:

  • Kolik Kč mě stojí jedna poptávka?
  • Kolik musím vynaložit na jeden prodaný produkt?
  • kolik stojí jeden nový návštěvník na webu ?
  • kolik stojí jeden odběratel Facebook stránky?
  • Velikost budgetu se často řídí podle sezóny obchodu a dalších faktorů

Příprava a vedení kampaně

Druhá složkou je čistě cena za naši práci na kampani.

  • Připravíme pro vás vše potřebné, aby kampaně běžely a umísťovaly se tam kde mají, aby fungovala správně fakturace a abyste měli přehled - Dashboard a reporting. To je cena za “Přípravu kampaně”.
  • Budeme se průběžně starat o to, aby se reklamy zobrazovaly těm správným zákazníkům za minimální ceny s maximálním efektem. V průběhu kampaně je potřeba stále rozšiřovat reklamní sestavy. Využívat všech možností které Google a Facebook nabízí. To je pravidelná měsíční cena za “Vedení kampaně”
  • Dopředu se dohodneme na časovém rozsahu naší práce
  • Příklad ceny kampaně:
    • Budget pro reklamu do 10.000,-Kč /měs
    • Příprava jedné kampaně: 3 hod = 3x 490,- = 1470 / kampaň / jednorázově
    • Vedení kampaně při tomto Budgetu: 1 hod./týdně = 1960,- / měsíc
      Podle rozsahu kampaní domlouváme potřebný čas na vedení kampaně předem (minimum je 2 hod./ měsíc)

Kontaktujte nás a získejte návrh reklamní kampaně zdarma


Jak s internetovou reklamou začít?

Promyslet pohled zákazníka - měli byste znát svého zákazníka

Jak vás zákazníci hledají? Co zadávají do vyhledávače, když chtějí vaše zboží nebo služby?
Kdo je vlastně Váš zákazník a jakou řečí je na něj potřeba mluvit, abyste ho zaujali? Technicky, energicky, mnoho detailů, ...?
Jaké důvody vedou zákazníka ke hledání?
V jaké se nachází situaci, když hledá?
To společně prodiskutujeme a my podle toho připravíme vaši internetovou reklamu.

Co chcete nabídnout a získat? Musíme stanovit cíle

Co chci aby se stalo, když na mé stránky někdo přijde?
Potřebuji nějaké informace od návštěvníka?
Jsou informace na webu pochopitelné i pro laika?
Čím ho chci získat?


Ozvěte se, ať váš web může začít pracovat pro vás


 

Chci reklamu na internetu