- Kategorie: Uncategorised
Tvorba webových stránek po celé České republice
Pracujeme online a proto máme zákazníky s webovými stránkami a eshopy po celé České republice.
Praha, Brno, Mladá Boleslav, Liberec, Hradec králové, Pardubice, Ústí nad Labem, Děčín, Teplice, Most, Chomutov, Plzeň, České Budějovice, Písek, Tábor, Havlíčkův Brod, Jihlava, Třebíč, Svitavy, Šumperk, Opava, Olomouc, Přerov, Zlín, Uherské Hradiště, Ostrava
- Kategorie: Uncategorised
Online kalkulátor ceny internetových stránek a eShopu
Připravil jsem pro vás kalkulátor ceny internetových stránek a eShopu . Můžete si sami můžete poskládat co potřebujete a hned uvidíte cenu takového řešení na míru. Samozřejmě, že je to jen základní materiál k upřesnění po naší vzájemné diskusi. Potom se teprve rozhodnete, zda mou práci využijete.
Vyberte z webbových služeb
Asi nejdůležitější součástí webových stránek nebo eShopu je obsah. Jedině originální tex je pro zákazníky a vyhledávače to pravé a ceněné. Správně napsaný obsah přiláká nové zákazníky a posune vás v žebříčku hledání nahoru.
Cena vytvoření webu je důležitá. Spočítejte si cenu vlastních webových stránek nebo cenu eshopu na míru v online kalkulátoru. Je to nezávazné a zdarma.
Error 404 - Stránka nenalezena
Pravděpodobně byl použit již nepoužívaný odkaz
Pokračujte prosím na hlavní stranu Home.
Děkuji
Vyberte z webbových služeb
Asi nejdůležitější součástí webových stránek nebo eShopu je obsah. Jedině originální tex je pro zákazníky a vyhledávače to pravé a ceněné. Správně napsaný obsah přiláká nové zákazníky a posune vás v žebříčku hledání nahoru.
Cena vytvoření webu je důležitá. Spočítejte si cenu vlastních webových stránek nebo cenu eshopu na míru v online kalkulátoru. Je to nezávazné a zdarma.
- Kategorie: Uncategorised
SEO a Online marketing
"Vyznat se v Online marketingu není tak těžké. Mnohem těžší je udělat si na marketing čas a věnovat se mu, vzhledem k tomu, že výsledek Vaší práce bude viditelný až za nějaký čas.
Nemusíte být odborníci - mnohdy stačí jen změnit přístup a uvidíte zlepšení."Jan Adamec | Webdesigner
Jak začít a co je důležité?
Online marketing nejsou jen internetové stránky nebo eShop . Je to opravdu komplexní pohled na chování v online světě, kde všechno se vším souvisí. Na prezentaci firmy je třeba se dívat ze tří pohledů.
Tři úhly pohledu na internetové stránky
Pohled zákazníka - měli byste znát svého zákazníka
- Jak vás zákazníci hledají? Co zadávají do vyhledávače?
- Kdo je vlastně Váš zákazník a jakou řečí je na něj třeba mluvit, abyste ho zaujali? Technicky, energicky, mnoho detailů, ...?
- Jaké důvody vedou zákazníka ke hledání?
- V jaké se nachází situaci, když hledá?
Pohled vyhledávače - Jak na to kouká strýček Google?
- Obsahuje stránka dostatek klíčových slov podle zadání?
- Jsou tam obrázky, videa, texty, popisky, ...?
- Jak rychle se to načte?
- Odkazuje už na ten web někde někdo?
- Jak staré jsou ty informace?
- Chci vidět metadata, mikrodata, descriptions, tagy, ....
- .... a milion dalších otázek
Váš pohled jako podnikatele
- Co chci aby se stalo, když na mé stránky někdo přijde?
- Potřebuji nějaké informace od návštěvníka?
- Jsou informace na webu pochopitelné i pro lajka?
- Čím ho chci získat?
Analýza stavu a provedení úprav
Takže než začneme něco měnit, je potřeba zmapovat situaci:
- Nejprve se podíváme na současný stav, abychom věděli, na co je potřeba se zaměřit. Kde jsou slabá místa a co se dá napravit rychle.
- Připravím Vám přehled toho, co bychom mohli změnit jednorázově
- Nakonec příjdou doporučení a tipy jak pracovat, aby se Vaše pozice zlepšovaly a získávali jste více zákazníků díky přirozenému vyhledání
Výsledkem nebude mnohastránková prezentace s grafy a čísly, ale praktické informace a tipy co a jak. Prostě debata a materiály o tom co podle mých zkušeností a znalostí funguje a kde se zbytečně dělají chyby.
- Kategorie: Uncategorised
Rozpočet
web , eShop , grafika , Online marketing , CopywritingRozpočet je nezávazný - slouží k navázání první diskuse o vaší potřebě. Výsledkem je konkrétní zadání a konkrétní rozpočet
- Kategorie: Uncategorised
Služby
Tvorba internetových stránek , eShopů , Grafické práce , SEO a Online marketing"Nemusíte být profesionály v tvorbě internetových stránek a nemusíte investovat každý měsíc vysoké částky, abyste byli úspěšní v Online marketingu .
Každý podniká v tom čemu rozumí, ale v dnešní době je potřeba si osvojit několik věcí ze světa Internetu. Nebojte, rád vás tím provedu."Jan Adamec | Webdesigner
Vyberte z webbových služeb
Asi nejdůležitější součástí webových stránek nebo eShopu je obsah. Jedině originální tex je pro zákazníky a vyhledávače to pravé a ceněné. Správně napsaný obsah přiláká nové zákazníky a posune vás v žebříčku hledání nahoru.
Cena vytvoření webu je důležitá. Spočítejte si cenu vlastních webových stránek nebo cenu eshopu na míru v online kalkulátoru. Je to nezávazné a zdarma.
Co předchází vytvoření Internetových stránek? Jak začít?
Diskuse a příprava návrhu webu
- Kdo je typický návštěvník webu ?
- Co se chceme návštěvníkovi webu sdělit?
- V jaké situaci a jakou formou ho oslovujeme?
- Jaký je očekávaný výsledek jeho návštěvy na Vašich stránkách?
Rozpočet realizace
- Na základě diskuse o možnostech a variantách Vám připravím velmi přesný rozpočet a odhad času potřebného na realizaci Vašeho nového webu . Výsledkem je konkrétní cena , odhadovaná doba dodání, postup práce.
Realizace a spuštění webu | Tvorba www stránek
- Průměrně 2 až tři týdny je potřeba na vytvoření webu
- Před spuštěním společně projdeme detaily
- Proškolení v administraci webu
- Doladění detailů a spuštění
- Spuštěním nových www stránek práce nekončí - naopak začíná. Nejdůležitější částí internetových stránek je živý obsah. Nenechte stránky ležet, aktualizujte obsah, doplňujte, informujte, sdílejte ... Buďte stále aktuální.
- Kategorie: Uncategorised
Ceny - kolik stojí internetové stránky ?
"Ceny za tvorby internetových stránek jsou často velmi nepřehledné a velmi přehnané. Proto jsem se rozhodl ceny sobě i zákazníkům zjednodušit. Vše co pro vás budu dělat, přepočítávám na vynaložený čas, který lze dopředu odhadnout v rozpočtu. Nedělám to přece prvně."Jan Adamec | Webdesigner
Veškeré online služby, jako jsou tvorba www stránek, vytvoření eShopu , úprava webu nebo online marketingové kampaně, jsou přepočítávány na čas potřebný pro zpracování.
Z Vašeho zadání se dá velmi přesně odhadnout kolik času bude na vytvoření stránek potřeba a ten je přesně evidován. Zákazník dostává online přístup k přehlednému výkazu práce, díky kterému má přehled o odpracovaných hodinách / minutách a z toho následně vychází i fakturace. Fakturu za práci zasílám vždy na konci měsíce za odvedenou práci v daném měsíci.
1 hodina online služeb = 490,- Kč
(výkaz je veden v minutách, pro fakturaci je podkladem součet minut.
Prvotní konzultace a diskuse nad projektem jsou zdarma.)Výkaz práce
Předtím než se pustíme do práce Vám připravím přehledný rozpočet co vše bude potřeba udělat a kolik je na to potřeba času. Takový rozpočet se následně stává i výkazem práce a podkladem pro fakturaci na konci každého měsíce.
Zde se můžete podívat na příkladový rozpočet pro stavbu eShopu na technologii Prestashop:
- Kategorie: Uncategorised
eShop | Tvorba eShopu na míru
Vypsal jsem zde hlavní funkčnosti eShopu , se kerými můžete počítat. Vycházím z vlastní zkušenosti provozu eShopu a vím, že toto jsou věci nezbytné k tomu, aby se Vám dařilo online prodávat. Jsou zde samozřejmě možnosti dalšího rozšíření, které můžeme přidávat a realizovat.
"Standardní eShop od Dejtonaweb.cz je podle mého "kompletní dobře namazaný stroj" připravený pro prodej. Zároveň na něm můžete také stavět další speciality a vychytávky."Jan Adamec | Webdesigner
Dejtonaweb eShop standard - Aneb co je v našem eShopu běžné
Berte prosím tento soupis jako vypíchnutí hlavních funkčností eShopu . Každá funkce by se dala dále rozepisovat a jít do hlubšího detailu, ale to je mnohem lepší v praxi.
Zde jsou funce roztříděné do několika skupin:
- Zákazníci
- Přehled o registrovaných zákaznících
- GDPR připravenost – nejen informace, ale i nástroje jak z pohledu zákazníka, tak i administrátora eShopu
- Základní GDPR texty připravíme
- Zákaznický servis – můžete přímo z eShopu komunikovat se zákazníkem a využívat i předem připravené zprávy
- Odběr novinek a možnost integrace emailingových služeb jako je SmartEmailing nebo MailChimp
- Objednávky
- Notifikace (upozornění) na nové objednávky
- Stavy objednávek – každou objednávku můžete označit v jakém se nachází stavu jako například „nová objednávka, zaplaceno, odesláno….“
- Emailová komunikace se zákazníkem - Ke každému stavu objednávky lze přiřadit automatický email zákazníkovi např. při změně stavu objednávky na „odesláno“ je automaticky odeslán email zákazníkovi, že je zboží na cestě
- Automaticky vytvářené faktury a dodací listy
- Číslování objednávek dle nastavených pravidel
- Design
- Podoba eShopu je v našich rukou
- V základu je rozložení, které dnes nejvíce funguje z pohledu využívání zákazníkem, ale jsme schopni vše změnit
- eShop pracuje s tzv šablonami díky kterým se dá podoba stavět dle zákazníka
- Můžete také vybrat z tisíců různých šablon, které jsou k dispozici na trhu
- Do obrázků produktů lze automaticky připojovat vodoznak
- Administrace webu – možnosti upravit většinu obsahu
- Lze upravit grafickou i obsahovou podobu automatických emailů
- Jednoduché změny akčních bannerů na hlavní straně
- SEO
- eShop má mnoho nástrojů jak správně pracovat o správné nastavení parametrů pro vyhledávače.
- Už samotné základní nastavení je velmi příznivé a můžete na tom stavět a maximálně vyladit eShop
- Dostanete návody a doporučení jak SEO zlepšovat
- eShop napojen na Google Analytics a SearchConsole pro další ladění a sledování návštěvnosti
- Produkty
- Velmi jednoduché přidávání položek vašich produktů / zboží na prodej na eShopu
- Ke každé položce můžete doplnit spoustu informací a strukturovat je podle potřeby
- Filtrování zboží je možné podle kteréhokoli parametru
- Neomezené množství obrázků a informací
- Možnost hromadného importu
- Jeden produkt může být ve více kategoriích
- Varianty zboží – možnost nastavit například více barev nebo velikostí jednoho druhu zboží
- Prodej a marketing
- Řazení a nabídky produktů na hlavní straně, v kategoriích, … vše ve Vašich rukou
- Doporučené produkty na Homepage
- V detailu produktu zobrazeny i další produkty z kategorie, případně související produkty
- Možnost využívat akce, vouchery, pravidla slev
- Připravujeme pro zákazníky Dashboard, ve kterém můžete online sledovat návštěvnost, prodeje, informace o chování zákazníků, …
- Sami ovlivňujete nastavení dopravy, cen a to může být pro různé druhy zboží rozdílné a automaticky nastavené
- Hlídání počtů na skladě a automatické možnosti co se má stát, když zboží dochází
- Možnost přidávat vlastní Landing pages do webu
- Uživatelé administrace
Dejtonaweb eShop rozšíření - další možné funkce a vylepšení ke standardu
Pár příkladů o co je možné web rozšířit a vylepšit:
- OBCHOD
- Napojení na srovnávače zboží jako například Heureka.cz, zbozi.cz, ...
- Automatické výstupy, sestavy, štítky pro dopravce
- Propojení s Vaším účetním systémem
- Správa zboží z vašeho informačního systému
- ruční nebo automatický Import zboží od dodavatele
- Platby Online - implementace platební brány (doporučuji bránu "The Pay", ale to jen díky dobré osobní zkušenosti - možné jsou i jiné)
- Marketing
- Integrace SmartEmailing
- Upozornění na dopravu zdarma "Nakupte ještě za xxKč a máte dopravu zdarma!"
- Integrace marketingových nástrojů (remarketing, pixel, ...)
- Zákaznické recenze Google
- SEO
- Rozšířený nástroj na práci se sdílením odkazů - Můžete si sami předem nastavit ke každé stránce nebo zboží jaký se zobrazí za obrázek, titulek a popis při sdílení odkazu na Facebooku
- Copywriting - můžeme zajistit rozšířené popisy a další obchodní texty které pomíhají k prodeji a k vyhledatelnosti zboží i eShopu
- Ostatní
- Multistor - můžete z jedné administrace na "jednom stroji" provozovat i více eShopů na různách doménách i s různým vzhledem. Velmi zajímavé - doporučuji diskusi
- Zaškolení a videonávody - rádi Vám poskytneme již hotové návody, ale také Vám můžeme pro Vaše administrátory připravit video návody na míru
- Vícejazyčná verze
- Programování Vašich vlastních funkcí
- ...a další
- Zákazníci