| Teď je ta pravá chvíle začít podnikat online!

Sedíte doma a přemýšlíte jak z toho ven? Jak se pokusit zajistit, aby se Vás možné opakování podobné situace v budoucnosti dotklo co nejméně? Snažíte se využít nevítaného volného času ke zlepšení vašeho podnikání? Pomůžeme Vám být online.

Vy znáte svůj obor a svoje zákazníky. My víme jak to všechno dostat na web.

Když spojíme síly, pak se šance Vašeho ponikámí zvyšují.

Jan Adamec | Dejtonaweb.cz

| Pokud jste to ještě neudělali, začněte ihned

Obrovského množství obchodů a služeb se téměř existenčně dotkla současná opatření kvůli boji proti pandemii koronaviru. Tato situace nám, v obchodní branži, ukazuje jak moc důležité je být schopni fungovat on-line. Musíte být schopni přepnout do režimu obchodování přes internet.

Ať máte malou živnost, kdy nabízíte náramky z korálků, prodáváte věci na motorku nebo máte zavřenou restauraci ….. ve chvíli kdy nemůžou zákazníci k vám, je důležité mít možnost nabídnout zákazníkům cestu jak si objednat přes internet. Prostřednictvím e-shopu nebo třeba jen webových stránek se zase vrátíte do hry. Je nezbytné být schopen fungovat v jakýchkoliv podmínkách a dát o sobě vědět.

Jan Adamec

| Zákazníci usedli k Internetu - jste tam i Vy?

Ano, dokážeme Vám pomoci ve Vašem podnikání i v době kdy musíte mít “zavřeno”. Pojďme vymyslet cesty jak byste mohli zákazníkům svoje zboží nebo služby nabídnout touto cestou.


| Příklady nejčastějších situací:

Nikdy jsem web nepotřeboval a nemám
Vaše podnikání to třeba do současnoti nevyžadovalo:
"Zákazníci přicházeli přirozeně sami a nebylo nutné prezentovat se na Internetu.
Teď je ale potřeba najít způsoby jak dát o sobě vědět a nabídnout své služby a zboží."

Mám jen stránky pro info
Stránky v této době nedostačují:
"Ano provozuji internetové stránky, ale jejich hlavní účel byl, aby mě zákazníci našli a věděli co dělám. Teď ale potřebuji udělat nabídku, aktivní prodej, možnost reakce zákazníka..."
Jsem jen na Facebooku
Komunikace se zákazníky funguje ale:
"Stačil mi Facebook k udržování kontaktu se zákazníky, kteří přicházeli k nám. Teď je ale potřeba to změnit. Musím vymyslet novou cestu jak si budou zákazníci moci jednoduše objednat."

| Pojďme to probrat

Na základě telefonické diskuse můžeme zkusit hledat najít možnosti co vše je možné udělat a připravit návrha změn a rozpočet nákladů. Pak se teprve rozhodnete zda se do toho pustíme nebo ne.